vrijdag 17 april 2015

Free Record



Taxiklant: "En nou hoorde ik dat de winkel van Rekoor ook al failliet is." 
Ik: " Rekoor? Zegt me niks."
Klant: "Free Rekoor, ken je die niet?"
Ik: " Nee, nooit van gehoord."
Klant: "Dat meen je niet! Die grote platenzaak op de Heuvel..."
Ik: " Oh, de 'Frie Rekkord' shop? (schrijf het even zo om de uitspraak duidelijk te maken.)
Klant: "Nee, die niet. Ik bedoel de winkel van Free Rekoor. Ik ken die goeie man niet, het was volgens mij ook geen Ossenaar, maar het schijnt dat die Free al jaren die winkel had. Dat moet hem dan toch pijn doen, zo'n faillisement."

mei 2013

Naschrift:
Oeps, sorry. Dit blogje heb ik in januari 2014 gepubliceerd, maar op zoek naar iets anders kwam in het toevallig tegen. Er stonden twee typefoutjes in, die heb ik maar meteen verbeterd. En wat doet blogger? Die zet een gecorrigeerd bericht weer helemaal bovenaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten