maandag 26 januari 2015

Gehoord


Een korte update over de mevrouw die voor haar zieke broer zorgt. Na alle reacties die ik rechtstreeks of via telefoon, mail en facebook op deze blogpost kreeg, wil ik jullie wel van deze laatste ontwikkeling op de hoogte houden. 

Vandaag bracht ik mevrouw weer naar het ziekenhuis, deze keer was ze gezellig en in een vrolijke bui. Toen ik haar vroeg hoe het met haar broer ging, vertelde ze dat hij van de artsen niet meer naar huis mag. "In eerste instantie zou hij wel naar huis moeten. Toen ze hoorden hoe de situatie thuis is, hebben ze gezegd dat ze voorstellen om hem in het ziekenhuis houden totdat er een andere oplossing is. Vandaag gaan ze erover beslissen, maar ik ben al ontzettend blij dat ik eindelijk serieus genomen word. Eindelijk word ik gehoord!

Alle lieve en betrokken reacties over wat ik wel of niet zou moeten doen voor deze mevrouw, laat ik nu voor wat ze zijn. Maar het heeft me in ieder geval goed gedaan om te merken dat er nog genoeg mensen zijn die hun hart op de juiste plaats hebben. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten